A fogyókúramentes életmód eszköztára

 

Az előző cikkben megismerkedhettél a fogyókúrázó eszköztárával. Ebben a cikkben bemutatom a fogyókúrák nélküli egészséges életmód eszközeit. Bár lesz egy-két hasonló elem, de látni fogod, hogy az alkalmazás módja nagyban különbözik.

1. Helyes gondolkodásmód

Az első és legeslegfontosabb a helyes gondolkodásmód. Amíg a fejedben káosz van, ne számíts rá, hogy az életedben rendet rakhatsz! Először a gondolkodási sémáidon kell változtatni. Elárulom, hogy ez a legnehezebb rész. Ha szeretnéd elkezdeni a változást, ajánlom a Fogyókúra DETOX Start Programot, amivel máris helyre tudsz tenni néhány dolgot.

2. Intuitív táplálkozás

A fogyókúramentes életmód nem tartalmaz diétás szabályokat. Nincs szükség külső szabályokra, hisz a szervezeted magától is kiválóan tudja, mire van szüksége.

Az intuitív táplálkozás lényege, hogy az evést a test jelzéseire alapozzuk. Az intuitív evő akkor eszik, ha éhes; azt eszi, ami jól esik a szervezetének; és annyit eszik, amennyivel kellemesen jóllakik.

Ez a fajta étkezési mód rengeteg pozitívummal van összefüggésben (ezekről itt olvashatsz).

Fontos, hogy az evés az azt megillető helyen legyen. Se több, se kevesebb szerepet ne tulajdoníts neki a kelleténél.

 

3. Testmozgás

A fogyókúramentes életmód fontos részét képezi a rendszeres testmozgás, de nem azért, hogy kalóriákat égessünk el. Azért mozgunk, mert szeretünk mozogni. Csakis olyan mozgásformát végzünk, amit élvezünk. A mozgás egy fantasztikus örömforrás, csak mindenkinek meg kell találni a neki való változatokat.

Nem azért mozogj, mert gyűlölöd a tested, hanem azért, mert szereted!

4. Hatékony stresszkezelés

A hatékony stresszkezelés az egészséges életmód nélkülözhetetlen eleme. Mindenkinek meg kell találnia azokat a stresszkezelési módszereket, amik beválnak neki. Az evés nem tartozik a legjobb módszerek közé! Az imént említett testmozgás viszont kiváló alternatíva.

 

5. Testi-lelki feltöltődés

Időt kell szánnunk rá, hogy feltöltődjünk. A testnek meg kell adni a szükséges pihenést, hogy regenerálódhasson. Ennek része a megfelelő minőségű és mennyiségű alvás, és az aktív pihenés is. A lelkednek is ugyanúgy szüksége van feltöltődésre. Ennek az egyik módja például a szeretteiddel töltött idő.

Mindenki egy kicsit másképp tud jól feltöltődni. Meg kell találni azt a stratégiát, ami a legjobban beválik neked, és nem szabad elhanyagolni ezt a területet!

6. Információgyűjtés

Ha a fogyókúramentes egészséges életmód útjára lépsz, nagyon meg kell szűrni, milyen forrásokból gyűjtesz információt. Ne hagyd, hogy egy-egy szuperhatékonynak látszó fogyókúra eltérítsen az utadról! Inkább Te győzd meg a többieket!


7. Támogató kapcsolatok

A társas kapcsolataid nagy befolyással lehetnek rád. Fontos, hogy olyan emberekkel vedd körül magad, akiknek hasonló az értékrendje, akik elfogadnak, és támogatnak téged.

 

Ha szeretnél még többet megtudni arról, hogyan élhetsz egészségesen fogyókúrák nélkül, kattints IDE!

 

Ez a weboldal a felhasználói élmény optimalizálása érdekében sütiket használ. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogad" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás